Page 121 - أكاديمية القاسمي: الدليل الأكاديمي 2019/2020
P. 121

‫שנה ד' סה"כ‬  ‫שנה א' שנה ב' שנה ג'‬                                  ‫תכנית הלימודים‬
‫ש"ש‬
                                                                                       ‫הנושאים‬
‫‪22‬‬
‫‪22‬‬                                                                       ‫‪ .1‬לימודי יסוד והעשרה‬
‫‪11‬‬
‫‪11‬‬                                                              ‫יסודות הלשון הערבית ‪ 2-6‬ש"ש‬
‫‪11‬‬                                                                 ‫אנגלית ‪ -‬רמת פטור ‪ 2-8‬ש"ש‬
‫‪11‬‬                                                                          ‫אוריינות התקשוב‬
‫‪22‬‬                                                                     ‫אוריינות אקדמית בסיסי‬
‫‪11‬‬                                                                    ‫אורינות אקדמית מתקדם‬
                                                                              ‫תרבות האסלאם‬
                                ‫‪1‬‬                                         ‫חברה‪ ,‬זהות ומורשת‬
                                                                              ‫צופיזם באסלאם‬
                    ‫‪ 44‬שעות בודדות‬                                      ‫יסודות בעבודת הבורא‬
                                                                                ‫עזרה ראשונה‬

             ‫‪ 16‬שעות בודדות‬                                     ‫בטחון ובטיחות במוסדות חינוך‬
             ‫‪ 12‬שעות בודדות‬                                                   ‫בטיחות בדרכים‬

                                                                     ‫לימודי בקיאות קוראן וחדית‬

‫‪10 -‬‬         ‫‪119‬‬                                                ‫סה"כ לפרק זה‬

 ‫‪1‬‬                                  ‫‪ .2‬לימודי ההכשרה להוראה "מתווה הבסיס"‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪1‬‬                                                              ‫‪ 2.1‬לימודי החינוך‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪1‬‬                           ‫פסיכולוגיה התפתחותית ‪1‬‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪1‬‬                           ‫פילוסופיה של החינוך ‪1‬‬

                             ‫סוציולוגיה של החינוך ‪1‬‬

                             ‫פיתוח חשיבה רחבה ‪1‬‬

                             ‫פסיכולוגיה של גיל ההתבגרות ‪1‬‬

                             ‫פסיכולוגיה חינוכית ‪1‬‬

                             ‫תכנון‪ ,‬פיתוח ויישום תכניות לימודים ‪1‬‬

 ‫‪1‬‬                           ‫מדידה והערכה ‪1‬‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪1‬‬           ‫שילוב הילד בעל הצרכים המיוחדים במסגרת ‪1‬‬
                                                                             ‫החינוך הרגיל‬
 ‫‪1‬‬
‫‪12 -‬‬         ‫בחירת קורס אחד מ‪1 :‬‬

                                    ‫חינוך לביקורת או עקרונות בחינוך לגישה רב‪-‬‬

                                                                                 ‫תרבותית‬
             ‫המורה כמנהיג חינוכי ‪1‬‬

             ‫‪363‬‬                                                ‫סה"כ לתת פרק זה‬

                                    ‫‪ 2.2‬פדגוגיה ומתודיקה כללית והוראת המקצוע‬

                             ‫اﻟﺪﻟﻴﻞ اﻷ‪ɠ‬ﺎدﻳ׿ܣ‪ ،(2019) ،‬ﺻﻔﺤﺔ ‪120‬‬
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126