Page 122 - أكاديمية القاسمي: الدليل الأكاديمي 2019/2020
P. 122
1 מודלים פדגוגיים מתוקשבים בתהליכי הוראה 1
ולמידה
2
2 דידקטיקה להוראת לשון עברית 2
1
11 דידקטיקה להוראת ספרות עברית 2
71
שיטות ודרכי הוראה בדגש על פיתוח חשיבה 1
1
2 ניתוח אירועים
22
33 סה"כ לתת פרק זה
52
16 2.3אוריינות מחקר בחינוך ובהוראה
16 - שיטות מחקר כמותניות 1
40 3
50 3 שיטות מחקר איכותניות 2
-3 סמינריון בחינוך-חקר ההוראה והשבחתה או
אבחון בעיות ארגוניות וחינוכיות בבית הספר
והטיפול בהן בהקשר תרבותי
סה"כ לתת פרק זה -
2.4התנסות מעשית בהוראה בבית הספר העל יסודי 7 7 2
772 סה"כ לתת פרק זה
13 19 5 סה"כ לפרק זה
14 20 13 סה"כ לימודי יסוד ולימודי הכשרה להוראה
שנה א שנהב שנה ג שנה ד סה"כ לימודי התמחות
ש"ש א .לשון:
22 מס' נושאי הקורסים
22
22 יסודות הלשון ותורת הניקוד )מיומנות( 1
11 יסודות התחביר )מיומנות( 2
11 3
11 הבעה והבנה עברית )מיומנות( 4
22 תולדות הלשון העברית 5
מבוא לבלשנות כללית 6
22 תורת ההגה 7
22
11 עברית וערבית על קו התפר-השוואה ומגע 8
11 9
תורת הצורות 10
סמנטיקה עברית 11
מבוא לבלשנות שמית
לשון המקרא
اﻟﺪﻟﻴﻞ اﻷɠﺎدﻳܣ ،(2019) ،ﺻﻔﺤﺔ 121