Page 122 - أكاديمية القاسمي: الدليل الأكاديمي 2019/2020
P. 122

‫‪1‬‬                           ‫מודלים פדגוגיים מתוקשבים בתהליכי הוראה ‪1‬‬
                                                                                       ‫ולמידה‬
 ‫‪2‬‬
 ‫‪2‬‬                           ‫דידקטיקה להוראת לשון עברית ‪2‬‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪11‬‬   ‫דידקטיקה להוראת ספרות עברית ‪2‬‬
 ‫‪71‬‬
      ‫שיטות ודרכי הוראה בדגש על פיתוח חשיבה ‪1‬‬
 ‫‪1‬‬
 ‫‪2‬‬                                       ‫ניתוח אירועים‬
 ‫‪22‬‬
      ‫‪33‬‬                                 ‫סה"כ לתת פרק זה‬
 ‫‪52‬‬
‫‪16‬‬                                                       ‫‪ 2.3‬אוריינות מחקר בחינוך ובהוראה‬
‫‪16 -‬‬                         ‫שיטות מחקר כמותניות ‪1‬‬
‫‪40 3‬‬
‫‪50 3‬‬                         ‫שיטות מחקר איכותניות ‪2‬‬

      ‫‪-3‬‬                              ‫סמינריון בחינוך‪-‬חקר ההוראה והשבחתה או‬

                                      ‫אבחון בעיות ארגוניות וחינוכיות בבית הספר‬
                                                     ‫והטיפול בהן בהקשר תרבותי‬

                             ‫סה"כ לתת פרק זה ‪-‬‬

      ‫‪ 2.4‬התנסות מעשית בהוראה בבית הספר העל יסודי ‪7 7 2‬‬

      ‫‪772‬‬                                ‫סה"כ לתת פרק זה‬

      ‫‪13 19‬‬                  ‫‪5‬‬                                       ‫סה"כ לפרק זה‬

      ‫‪14 20 13‬‬                  ‫סה"כ לימודי יסוד ולימודי הכשרה להוראה‬

‫שנה א שנהב שנה ג שנה ד סה"כ‬                     ‫לימודי התמחות‬
‫ש"ש‬                                                       ‫א‪ .‬לשון‪:‬‬

   ‫‪22‬‬                                    ‫מס' נושאי הקורסים‬
   ‫‪22‬‬
   ‫‪22‬‬                           ‫יסודות הלשון ותורת הניקוד )מיומנות(‬   ‫‪1‬‬
   ‫‪11‬‬                                       ‫יסודות התחביר )מיומנות(‬   ‫‪2‬‬
   ‫‪11‬‬                                                                 ‫‪3‬‬
   ‫‪11‬‬                                   ‫הבעה והבנה עברית )מיומנות(‬    ‫‪4‬‬
   ‫‪22‬‬                                         ‫תולדות הלשון העברית‬     ‫‪5‬‬
                                               ‫מבוא לבלשנות כללית‬     ‫‪6‬‬
   ‫‪22‬‬                                                     ‫תורת ההגה‬   ‫‪7‬‬
   ‫‪22‬‬
   ‫‪11‬‬                        ‫עברית וערבית על קו התפר‪-‬השוואה ומגע‬      ‫‪8‬‬
   ‫‪11‬‬                                                                 ‫‪9‬‬
                                                       ‫תורת הצורות‬   ‫‪10‬‬
                                                     ‫סמנטיקה עברית‬   ‫‪11‬‬
                                                ‫מבוא לבלשנות שמית‬

                                                        ‫לשון המקרא‬

      ‫اﻟﺪﻟﻴﻞ اﻷ‪ɠ‬ﺎدﻳ׿ܣ‪ ،(2019) ،‬ﺻﻔﺤﺔ ‪121‬‬
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127